понеделник, 20 април 2015 г.

Продължение по темата


В петък пазара ми удари стопа при австралиеца. Може би така е трябвало, щото бях надценил ситуацията и не бях прецизирал входа, въпреки че пазара продължи движението съгласно очакванията ми. След коета отново влязах с къса позиция и сега даволно компенсирах загубата, че дори съм и на печалба. Но понеже има доста видима 
корелация със кабела, не се поколебах да вляза и там къс. Стана доста красиво, направо мечта на всеки треядер, да кацене на върха на бара с къса!!  Бижутерска израбитка!!   Пожелавам не всеки такива входове.
Но да продължа с корелацийте. При еврото е почти същата картинка.         
 Само дето нямам позиция. Но тук имаше и други условности, така че е оправдаво. 
Можем да заключим, че долара е доминиращата валута, и това което става на пазарите зависи основно от фундамента при него!!                                                                                                       

Няма коментари:

Публикуване на коментар