понеделник, 3 ноември 2014 г.

 В петък бях дал една прогноза за Евро/Йена, че ще достигне до ключево ниво и ще направи откат. Дори имах и дълга позиция, която висях тази сутрин затворена. През ноща двойката си е направила откат, и може би ще прави нов опит за пробив на нивото. Слизам на по-нисък фрейм от Н4, и за всеки случай гледам и биг кучето. Да, наистина, кучето е решило да напуска бокса и да потича из градитата. Па що да не му ковна една позицийка.  А да видим какво ще стане. До нивото са си 30пипса!!!  Пазара се е върнал да затвори гапа от уикенда, и е нормално    да продължи на север!!  Можел съм да вляза мнага па от ниско, ако просто бях зад компа!!                                                                              




10 коментара:

  1. Понеделника не винаги е скучен!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво колега. Бях сигурен в твойта прогноза. Ще почерпя ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Красив понеделник в продължение на една мнооого красива седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Доста добре се е получило
    и аз ще се наредя на опашката за черпявка :D

    ОтговорИзтриване
  5. Според мен двойката евро/йена има още доста да се движи на север..

    ОтговорИзтриване
  6. И на мен много так ами се получава често - да висиш цяла нощ и като решиш че няма да има движния и легнеш. И като се събудиш виждаш че само са чакали да си затвориш очите и ....

    ОтговорИзтриване
  7. Е това се казва пропусната полза:) Иначе двойката ще върви още на север 146.

    ОтговорИзтриване
  8. Тези нива на долара почват да стават солени за всички кросове

    ОтговорИзтриване