понеделник, 17 ноември 2014 г.

EURUSD(Вълни на Елиът). продължение!

И ква стана тя! То много припряно. Нека. Още не е завършило движението. Предполагам има доста път да извърви. Едно пин-барче, връхче, и хоп, в 5та вълна. Този път стопа в плюсовата зона, значи да вържем попа че да е мирто селото!
Но можех да направя и още нещо. Когато съм сигурен че ще има обръщане на тренда, почвам да дипля отложени, в посока очаквания връх или дъно. Като почвам от малък обем, и постоянно ги увеличавам в посоката на пика. Самите отложени са през 5, 10, или 3, 2, 1 пипс, както ми дойде. И какво става. Пазара обръща в един момент, и баш на върха на копието имам най дебелата позиция!!! Пин-бара, дето е в sell-зоната е хванал диапазона от 1.2540 до 1.2575. 35 пипса нажулено с къси позиции!! А сега сме 1.2450!! Смятайте зя какво иде реч.

8 коментара:

  1. Много ми е драго да видя, че се интересуваш от вълните на Елиът, колега!

    ОтговорИзтриване
  2. Добре си го намислил колега.

    ОтговорИзтриване
  3. Успех и играй предпазливо , че в момента пазара е несигурен.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз се надявам петата вълна да е по дълга и да спечелим всички :D

    ОтговорИзтриване
  5. Правилното тълкуване на вълните на Елиът е ключът към успешната търговия.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз мисля че вълните на елът вече са отживелица - от времето когато котировките са се публикували по вестниците, сега във времето на електронната търговия и интернета правилата са се променили както и теориите

    ОтговорИзтриване