четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Bollindger Bans, BB

Много интересен индикатор, и широко използуван от трейдерите. Макар да не дава сигнали за покупка или продажба, но дава моментно състояние на пазара. И в комбинация с други индикатори, вече е подходящ за успешна търговия.
Какво представлява. Просто казано ценови канал. Средната крива си е обикновена симпъл плъзгаща средна. А горната и долна криви отразяват волатилноста на пазара. Спрямо тях установяваме дали цената е висока или ниска спрямо търговския диапазон. Препоръчително е да се ползува в комбинация с OBV, RSI, MACD или MFI. Но много трейдери го ползуват и самостоянелно, предимно за скалпиране. На Н4, след имрулс, когато пробие горната/долната/ крива, се влиза противипилижна, за откат. И обикновено се преследват малък брой пипсове. 

10 коментара:

  1. Рядко го ползувам. И не се оплаквам от него.

    ОтговорИзтриване
  2. Един от сполучливите индикатори. Дето и аз го харесвам.

    ОтговорИзтриване
  3. Лчбимият ми индиокатор, той е винаги прикачен към моите графики.

    ОтговорИзтриване
  4. Доста печалби ми е донесъл BB
    и още го използвам

    ОтговорИзтриване
  5. Да ББ е много добър индикатор, но си иска време да го разучиш и разбереш, за да не те подвежда :)

    ОтговорИзтриване
  6. добър индикатор и аз го ползвам

    ОтговорИзтриване
  7. И аз разчитам много на него!

    ОтговорИзтриване
  8. Незнаех всички подробности за него, но това определено ме заинтригува и разпали въображението ми. определено е хитро измислен

    ОтговорИзтриване