четвъртък, 4 декември 2014 г.


EURUSD(5)


 Не мога да се въздържа. Във вчеращната публикация много ясно съм написал"Така че вниманелно с късите, че да не качи 100-200 пипса на север. В дъното сме на нисходящ канал. Но тея дни предстои яко фундамент, излизане на пейроли, Супер Марио ще се изказва, финансови стимули и какво  ли още не! "  Е, който внимавал, внимавал.  Аз  загладих леко косъма.  100  пипа си ги качи като стой та гледай!!  При кабела, същата история. Корелацията между двете двойки е  желязна.
  

11 коментара:

  1. Радвам се, че си спечелил, колега! Поздравления. Въпрос на време е да направи пробив на юг, според мен,

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробив ше направи, но ще е на редуващи се импулси и корикции.

      Изтриване
    2. Дааа, така си стана, както го предвидих. Красиво, но... мноого краткотрайно. Само една корекция и нищо повече.

      Изтриване
  2. Изгледите са неутрални в кратки срокове. Колкото по-дълго двойката се задържи вътре в низходящия канал, аз още предпочитам сценария на мечките на този етап и виждам всеки възходящ натиск като добра възможност за продажби.

    ОтговорИзтриване
  3. браво колега и поздравления за точната прогноза

    ОтговорИзтриване
  4. Единият ден нагоре(заради Марио Драги), другият ден здраво на долу, е това му се казва здрав нисходящ тренд :)

    ОтговорИзтриване
  5. радвам се че си на печалба колега продължавай все така

    ОтговорИзтриване
  6. И на мен тази двойка ми донесе добра печалба тази седмица. За следващата ако ецб вземе решение за нови стимули то ни очакват не малко пипсове на юг.

    ОтговорИзтриване
  7. Не го бях забелязъл тоя канал, но който не ти чете блога всеки ден си е за него :)
    много точно се съобразява цента следващите дни

    ОтговорИзтриване
  8. браво колега, напоследък много точни прогнози даваш

    ОтговорИзтриване