вторник, 23 декември 2014 г.

Малко фундамент

Никак не ми е приятно да следя ежедневните новини, да чета разни анализи, коментари и всевъзможни прогнози. Но понякога е неизбежно. Фундамента е нещо каго фон на картинката. И не знам защо не се предложи индикатор, който да мени цвета на фона на графиката, в зависивост от тенденциите в момента. Ще е много хитро. Ей го сега при Е/Долар преобладават мечите настроения, и фона от розов, към червено да отива. А при йената между светло син и наситено син оттенък. Е как няма да ги има тези цветове, когато четем "БВП на САЩ е нарастнал с годишен темп от 5% през третото тримесечие, надскачайки публикувания по-рано ръст от 4.3%" Яко ще е нали! Поне няма да си давам труд да чета новините. Няма да поствам разни трафики, че да ви убеждавам в нещо, което всички виждате на дисплеите си.

13 коментара:

  1. Хитро е това, ако някой брокер предложи такъв индикатор.

    ОтговорИзтриване
  2. То аз и бездруго изобщо не чета новини... Но идеята ти е интересна, дали пък някой няма да измисли подобен индикатор?

    ОтговорИзтриване
  3. интересно ми е дали и заплатите средно са нараснали с толкова?

    ОтговорИзтриване
  4. Доста добра идея. Напълно подкрепям мнението ти..

    ОтговорИзтриване
  5. Интересно щеше да е, но дали найстна повече трейдъри ще почнат да печелят от него, е друг въпрос ?

    ОтговорИзтриване
  6. Забравих да спомена, че лично мен доста ме изненада по големият разтеж на САЩ :)

    ОтговорИзтриване
  7. Интересна идея би било добре да вкарат подобен индикатор.

    ОтговорИзтриване