неделя, 14 декември 2014 г.

EURCHF

От доста време швейцарския франк не е слизал до нива, близо до бариерата. В момента при някай брокери е ва 1.2008, при други ня 1.2002. Разлеката я отдавам на различните времена на затваряне на платформите при отделните брокери.
И започват да ми идват разни интересни мисли по отношение двойката. Дали да не се влезе с някакъв дебел обем, и да се чака импулсно двежение на север. Можем ли да имаме доверие на Шмейцарската Централна Банка, че ще задържи курса на това ниво. И ако влезем в дълга позиция, можем ли да чакаме с месеци, да трупаме отрицателен суап ....!!Запазвам си правото да помисля. До утре има време.

7 коментара:

  1. Един инструмент, дето ни предлага и бонус. Няма нужда от стоп!!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз държа дългите от месец с този отрицателен суап и вече почвам да губя търпение ами ако бариерата при 1.20 падне ....

    ОтговорИзтриване
  3. Интересна двойка както и интересен инструмент :)

    ОтговорИзтриване
  4. аз предпочитам сигурното
    банките обичат да друсат клоните и да изпадат спекуланти и дървото

    ОтговорИзтриване
  5. като помислиш, кажи какво реши

    ОтговорИзтриване
  6. Тази валута е постоянно под контрола на банката им. За мен не е за търговия.

    ОтговорИзтриване
  7. Успех с франка, аз лично не го закачам :)

    ОтговорИзтриване