четвъртък, 25 декември 2014 г.

EURUSD

На много интересно ниво са намира двойката евро/долар. Може би ще тества линията на съпротива, на оформения канал, и ще продължи на юг. Просто вероятностен модел. Но и фундамента е в полза на долара. А всеки такъв модел знаем е с процент на подтвърждение. Въпроса е следващите дни пазара и ние в кой процект ще сме, по-малкия, или по-големия!! Роля ще изиграят може би и празниците, когато големи играчи на пазара просто заминават на заслужена ваканция по южните морета. А други, дето са останали на пост се опитват да манипулират пазара и да ударят джакпота!!

12 коментара:

  1. Може би ще надуем платната на юг.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и аз Там чакам
      но само времето ще покаже
      дано сме прави

      Изтриване
    2. Би трябвало. Ама май няма да е преди новата година...

      Изтриване
  2. и аз съм настроен за такъв сценарии

    ОтговорИзтриване
  3. Очакванията ми са двойката да успее да пробие подкрепата при 1.2130

    ОтговорИзтриване
  4. Каквато извивка е заформила графиката и с двойното дъно... мисля, че пак ще видим корекция на север...

    ОтговорИзтриване
  5. може би първо малка корекция и тогава отново на юг

    ОтговорИзтриване
  6. Каквото и да става то ще е най-рано ден два след новата година.

    ОтговорИзтриване
  7. Сигналите остават за надолу за тестването на 1.2100.

    ОтговорИзтриване
  8. отвя го това ниво, но сега е време за корекция

    ОтговорИзтриване
  9. Аз чакам скоро да видя нива под 1.18 , дори под 1.16 при евро/долар. Но знам ли ?

    ОтговорИзтриване
  10. тука вече сме в зоната на догатките, надлоу вече няма нива които да го подпират, нагоре също всичко е възможно, засега ми остава само на фунаментите да се оповавам

    ОтговорИзтриване