понеделник, 15 декември 2014 г.

USDJPY

Не съм голям привърженик на йената. Но просто се получи красива картинка, като за учебник. И реших да и отделя малко внимание. Значи имаме си основен тренд. Една корекция все още нищо не означава. Нямаме никакви симптоми за обръщане на тренда. Намираме се в момента в зона на потдръжка. Дори и по фибото сме на 23.6, което е достатъчно силно като ниво. Какво можем да очакваме. Ако направи по-нисък връх, последвано от по-ниско дъно, вече ще е симптом за обръщане на тренда. Сега в момента тай-рязумното дето може да се направи е дълга с плитък стоп. Под плитъг, разбирайте с мащабите на графика по дневна, под зоната на подкрепа, на достатъчно отстояние, че да се избегне шума. Аз бих го поставил на 116.90.

9 коментара:

  1. Горното е само стонжвище, но не и препоръка за търговия.

    ОтговорИзтриване
  2. Според мен пробив над 119.50 може да сложи евентуален край на низходящата корекционна фаза

    ОтговорИзтриване
  3. Йената през последните години се движи толкова красиво, че няма как да не съм и привърженичка...

    ОтговорИзтриване
  4. с каналите съм изкарвал както много пари така и много съм губил
    убедил съм се че рано или късно графиката напуска каналите и от един канал ако се вземе една печеливша сделка трябва да се смята за добро постижение за 2 сделки изклщчително добро, а да се чака 3-та печеливша е наивност

    ОтговорИзтриване
  5. за мен йената не представлява интерес

    ОтговорИзтриване
  6. Абсолютно вярна прогноза. Това беше оптималната стратегия през тази седмица дълги с плитък стоп.

    ОтговорИзтриване
  7. Не се знаимавам с йени, защото много се влияе от политическите решения на Абе(С неговата Абеномика нещо не се получават нещата ) .

    ОтговорИзтриване
  8. доста добре ми се получи и на мен тази сделка.
    Плиткият стоп спаси работата :D

    ОтговорИзтриване