сряда, 17 декември 2014 г.

EURUSD

И когато всички очакваме обръщане на тренда, двойката направи едно красиво изсипване. Фундамента няма да го коментирам.  Той у ясен. Върху какво да си насочим вниманието. Ако гледаме глафиката, виждаме че ицсипването е станало до точно определено ниво, пазара е стигнал до бичия диагонал. И това трябва да ни подскаже че за момента доминира бичия сценарий. Или по скоро един рейндж, поне до като отшумят празниците. Знаем че големите играчи затварят позициите си, излизат в заслужена ваканция, и поне да 20 януари пазара ще е марко хаотичен.

10 коментара:

  1. Очаквам бичи сценарии, клонящ към рейндж.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз не съм очаквала обръщане. Даже напротив, винаги съм твърдяла, че има още да пада.

    ОтговорИзтриване
  3. Очаквам да намери подкрепа при 1.2250, която да спре низходящото движение, но за бичи тренд съм скептично настроен.

    ОтговорИзтриване
  4. Според мен сега следва лека корекция след което мечия тренд ще продължи

    ОтговорИзтриване
  5. и аз го чакам още да пада но ще прави и корекции

    ОтговорИзтриване
  6. ще я следим в двата работни дни какви ще ги направи

    ОтговорИзтриване
  7. Аз си мислих, че ще пада ама след нова година, а то какво стана ....

    ОтговорИзтриване
  8. за мен нещата си клонят към чист рейндж

    ОтговорИзтриване
  9. само тва ме е яд че и аз се съмнявах в движение на север и се разколебах за късата въпреки сигналите

    ОтговорИзтриване
  10. двойката продължава да върви надолу

    ОтговорИзтриване