вторник, 13 януари 2015 г.

AUDUSD

От доста време не съм влизал при австралиеца. Интересна валута, но за тези които нъргуват по време на азиатската сесия. Е, и по време на американската сесия стават интересни движения, особено когато има и новини по фундамента. Та с две думи, силите са равностойни между бици и мечки. Уж биците командват парада, но и мечоците не им отстъпват. В момента червените диагонали се опитват да впримчат пазара и да водят хорото, но има доста подкрепи по пътя, които ще им пречат. Рейндж, или тренд на страни, както някой обичат да се изразяват.

9 коментара:

  1. Трябва да му обърна по сериозно внимание на австралиеца.

    ОтговорИзтриване
  2. Ако озито продължи да пада, не виждам какво ще го спре. На месечна надолу вече няма никакви подкрепи, поне за момента.

    ОтговорИзтриване
  3. Интересна двойка с мечи изгледи. Но дали ще продължи да пада само времето ще покаже.

    ОтговорИзтриване
  4. добър анализ и интересни прогнози

    ОтговорИзтриване
  5. Добре че не го търгувам , че одавна да съм го удължил и да изям дървото :)

    ОтговорИзтриване
  6. :D :D
    то полека се кара :D
    капка по капка вир става

    ОтговорИзтриване
  7. Доста се задържа този рейндж на H4. Прогнозите на повечето анализатори са за нов спад с таргет около 0.75

    ОтговорИзтриване
  8. аз не бих залагал срещу долара при никакви кросове
    позволявам си само при еврото там съм ербаб щото тая двойка съм я изучил до краен предел

    ОтговорИзтриване