петък, 9 януари 2015 г.

Време ли е за по сериозна корекция!!

Още един нюанс в анализа на валутните инструменти. Качвам на графиката корекция по Фибоначи. Обичам редовно да си я ползувам. И следя междинните нива. Ако те са на "ключеви" нива, голяма е вераятноста импулсното движение по тренда да е приключило, и да предстои корективно движение. Може би. Сегашните ми размишления са просто продържение по темата от публикацията за британския паунд и долара. Между другото, там цената наистина направи дъно на нулата и сега леко коригира.
И ако навлезем в дълбока корекция, това ще потвърди убежденията ми в нивата на Фибоначи.

8 коментара:

  1. Обичам да ползувам Фибоначи!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Възможно е.. Ако очакванията за корекция в цената се оправдаят, еврото ще възстанови частично позиции спрямо долара, приближавайки ключовата съпротива при 1.1970.

    ОтговорИзтриване
  3. и аз очаквам корекция до 1,19 и отново надолу

    ОтговорИзтриване
  4. Според мен е време , надявам се и пазара така да е решил :)

    ОтговорИзтриване
  5. И аз съм за корекция на север, неизбежна е.

    ОтговорИзтриване
  6. за тая корекция е време от 3 месеца насам, но неще и неще

    ОтговорИзтриване