понеделник, 12 януари 2015 г.

GBPUSD

За сега пазара е срещу мене. Но още не е направил ново дъно. Момента е малко психологически, дали да дръпна шалтера и да вляза дълъг, или да изчакам! Грешка ще е ако затворя позицията. Случвало ми се е вече, да изляза от позиция, и пазара да поеме в моята посока. Закона на Мърфи!! За деня фундамента е слаб от към новини. И движението е повлияно повече от спекулативни маниполации. Надеждата ми е да обърне в моята посока. Макар че реално, съотношението между стоп и лимит ми дава възможноста да загубя четери такева позиция, срещу една спечелена. Е, да се радваме че резултата е доста по-благоприятен все пак!!


9 коментара:

  1. Не губи вяра ..винаги нещата могат да станат и по-зле!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Правилно. Е по зле от един стоп във форекса няма. И не трябва да има.

      Изтриване
    2. това пак е от фразите на мърфи :d

      Изтриване
  2. Според мен няма да се качи толкова, Аз дебна за късо. Но ти си знаеш най-добре.

    ОтговорИзтриване
  3. дано ти се сбъдне прогнозата

    ОтговорИзтриване
  4. Най-важно е да знаеш какво и защо го правиш !

    ОтговорИзтриване
  5. Дано да си взел правилното решение:)

    ОтговорИзтриване
  6. абе много обичам плитки стопове па нека е срещу мене, е така да го хвана тамън е тръгнал наобратно

    ОтговорИзтриване