сряда, 14 януари 2015 г.

EURUSD

Интересен сетъп за вход. Или по скоро пак съпротивата и подкрепата около кръглите числа. Ясно се вижда как на няколко пъти цената е отскачала от 1.1750. Споменавал съм и друг път че големите играчи си поставят ордерите на кръгли числа, и по този начин създават естествени зони на съпротива и подкрепа. Но веднъж пробито нивото, осначава че ордерите са изпърнени, всички страсти са задоволени. И пазара си тръгва в посока тренда. Вече това ниво, до днес е било подкрепа, от сега на татък става съпротива. Но не е лошо човек да си сложи плитък стоп за всеки случай. Не се знае кой какво е намислил по големия свят  А профита, естествено до другото кръгло число, 1.1700!! Е, малко по на север, само няколко пипа!! За всеки случай. Вземе брокер да рекотира, срив във сървъра за няколко минути. Няколко минути, но достатъчно пазара да иде до еди къде си, а твоята позиция да остане неизпълнена. Съотношението стоп:ТП, сами може да се убедите какво е. И евентуално една спечелена позиция, колко загубени може да ми покрие!! Следва гасене на компа и излизане в парка. Нашата работа е свършена, останалото е работа на пазара!!!

9 коментара:

  1. Май ми отнесе стопа!!! И това е част от бизнеса.

    ОтговорИзтриване
  2. Интересна публикация, четох с удоволствие. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Очакванията ми за утре са пробив под 1.16 и продължаване надолу

    ОтговорИзтриване
  4. Статията за кръглите числа ми хареса много, и от тогава гледам да ги следя но ... не ми се получава :)

    ОтговорИзтриване
  5. няма начин без загуби не може

    ОтговорИзтриване
  6. Добре си изложил възгледите си, статията е доста интересна:)

    ОтговорИзтриване
  7. в оанда има интересни графики къде какви ордери има разположени

    ОтговорИзтриване