сряда, 28 януари 2015 г.

BIG DOG. Breakout(3)

Продължавам най упорито да изстисквам възможностите на тази стратегия. Поствам какво съм заложил към момента. Може би съм малко подранир, щото фундамента по ФОМК ще излезе  след около 4 часа.  А гледам пазара напира да ми 
активира ордера с късата позиция. Графиката е на Н4, и ясно се вижда Болинджера как е стеснил ръкава. Време е за импулс! Голяма е вероятноста да направи лъжливо движение преди новините. А ние сме длъжни да се подчиним. Остава да чакаме, и да се надяваме да се изпълни нашия модел.

6 коментара:

  1. До като пишех и вече ми активира ордера на късата!!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, интересно обясняваш, колега!

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления колега, стратегията май дава доста добър резултат.

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления колега, стратегията май дава доста добър резултат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще трябва да я пробваме и ние в такъв случай :)

      Изтриване
  5. Крайно време и е на йената да отведе долара до 116 поне, макар че аз очаквам 114.

    ОтговорИзтриване