вторник, 27 януари 2015 г.

BIG DOG. Breakout(2)

                                                           Продължавам по темата за мадернизираната стратегия на галямото куче. В предната публикация не съм споменал нищо да Болинджера в тази стратегия. А той страшно много подсказва и помага. Помага за да отидем но тази фрейм, кадето консолидациата е най-изявена, най-видима. По този  начин ние прецизираме входа   си, и съответно очаквания  профит. На двата чарта  показвам как днес е локализиран рейндж на Н1. Впоследствия отигран. Не бях слажел лимит, та теглих ръчната. А сега ще премахна и сел-стопа от дъното ва бокса. Какъв извод можем да направим. Значи големите играчи, дето реално движат пазара са изчаквали падхадящ момент, може би новина от фундамента. Аз бях в разход и не знам за какво иде реч, но съм поставил капана. Когато е излязла новината е станало пиково влизане на пазара, което е провокирало импулса. 65 пипса профит за нашия отбор!!

7 коментара:

  1. Ще ме убедиш накрая да го пробвам, колега.

    ОтговорИзтриване
  2. Интересна и полезна публикация колега! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Още утре ще я пробвам на демото и ако покаже успех и при мен може да сменя донякъде начина си на търговия.

    ОтговорИзтриване
  4. Още утре ще я пробвам на демото и ако покаже успех и при мен може да сменя донякъде начина си на търговия.

    ОтговорИзтриване
  5. Ще я включа в аресенала ми от стратегии.

    ОтговорИзтриване