вторник, 29 юли 2014 г.

Работа по МА504 на Н1

Един от най-широко разпространените методи на работа е по плъзгащите средни(Moving Average). Както обичаме да ги наричаме, муувингите или каките!!
В какво се заключава философията на МА504 по Н1. Реално това е срдна, 504 часова. Но 504 часа : 24 = 21 дни. 21 работни дни, това реално ни е месец. И на графиката по Н1, ние виждаме моментната цена, спряма средномесечната. Нормално е в рамките на месец да очакваме отклонение 100-200 пипса минимум, в най лошия случай.
Стратегията има и своите минуси. При пресичането на мувиинга, цената може да влезе в рейндж, и да ни обере последователно няколко пъти стоповете. 
Все пак, това е един ориентир, дето ни дава инфо, какво можем да очакваме след пресичането на ценат.



5 коментара:

  1. Един матод за определяне моментното състояние на пазарната цена спрямо средномесечната. Нормално е в рамките на месец да очакваме отклонение от 100-200 или 300 пипа.

    ОтговорИзтриване
  2. Винаги ми е било многоинтересно това МА504. ДО колкото знам чунчо много го ползва и то успешно :)
    Ама много голямо ми изглежда за дневни и седмични графики(айде дневни по може ама седмични ...)

    ОтговорИзтриване
  3. с тази голяма MA не съм свикнал да работя но ми беше полезен твоя анализ

    ОтговорИзтриване
  4. Не съм запознат с това и ако го обясняваш по-достъпно, със сигурност ще привлечеш повече читатели.

    ОтговорИзтриване
  5. SMA са ми любимия ми индикатор подлежат на автоматизирано тестване

    ОтговорИзтриване