четвъртък, 24 юли 2014 г.

За размисъл.
EURUSD, ветрила на Ган


Не мога да се въздаржа, и да не направя размишления на глас, гледайки графиката, оплетена от ветрила на Ган.
Значи това е моментното състояние. Мисля че е достатъчно красноречиво. Подкрепата работи яко. Не съм срещал при хоризонтално чертаните подкрепи такова сработване.
Понеже бичите ветрила вече изгубиха значението си, от досегашното си положение, позволих си да ги премесня на нови дъна. 

Не казват влияние на пазара към момента, но не е изключено в близките дни да са ни от полза.

7 коментара:

  1. Подкрепите - да, но ветрилата не ми говорят много. Аз не бих могла да ги използвам в анализите си, защото не познавам теорията.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм още начинаещ в тази теория но доста вече наблягам на нея и благодаря на колегата че толкова много публикации качва с нея

    ОтговорИзтриване
  3. за мен тази информация е нова и я следя с интерес

    ОтговорИзтриване
  4. Единственото дето мога да допълня, е че тези линии са нива на съпротиви и подкрепи. И са много по надеждни от традиционните, хоризонтални, или нивата на фибо. Макар че аз не отричам фибото и традиционните.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. има логика в думите ти защото пазара обикновено се движи или в едната посока или в другата рядко е в рейндж

      Изтриване
  5. Интересно, ще видим другата седмица какво ще стане, но пък тези линии са добър ориентир :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ветрилата на Ган са извън познанията ми, пусни една статия за тях колега.

    ОтговорИзтриване