понеделник, 9 юни 2014 г.


Дали е случайно цялото това движение по ветрилата.

4 коментара:

  1. Аз съм в пълен смут! Методите на Ган ми изглеждат толкова абстрактни! И по тази причина не съм в състояние да преценя дали са случайни или не.... Задавам си въпроса обаче докъде ще ни отведе движението нагоре ?.........

    ОтговорИзтриване
  2. Ган е правил по няколко сделки на ден. Във време когато е нямало компютри, графики, технически и фундаментален анализ. Представи си някой ти диктува котировки по телеграфа, вземаш молив, линия и милиметрова хартия и почнеш да чертаеш на ръка.

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен ми е интересно. Що за капацитет е бил този спекулант!!

    ОтговорИзтриване
  4. Между другото, Ган се е занимавал много и с астрология. И методите му почиват на астрологически зависимости.

    ОтговорИзтриване