понеделник, 6 октомври 2014 г.

Маже би(4)

Връщам се в темата, че да дам някой пояснения.
Първо, защо точно МА504. В други публикации и постове съм посочвал, 504:24=21. 21 са рабатните дни в месеца. С две думи избираме средномесечното отклонение на цената. Можем също така, ако работим на Н4, да изберем МА126. Или МА21 на дневна.
Избирам средномесечно, щото основните новини, дето движат пазара, излизат веднъж месечно. И те диктуват цикличноста в цената. Ако цената има тренд в момента, съответната новина може да я тласне по тренда, или да предизвика корекция. За да имаме обръщане на тренда, трябва не една новина, а повечето, по-голям процент от определящите да дадат обратен сигнал. Т.е., фундамента коренно да се е променил в полза на един от носителите на съответната валута.
Остава да изчакаме подходящия момент на пресичане на муувинга от цената.
Предполагам и други да се позаинтересоват от тази закономерност в цикличноста на цената.
Да допълня само, че МА504 за първи път я срещнах в един форум, и не съм аз автора.



8 коментара:

  1. Никога не съм гледала на нещата по този начин. Трендът се обръща, когато развие съответния брой вълни. Не търся новините, гледам си графиката..... Но в края на краищата, добро е това, което носи успех...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би това е допирната точка между фундамента и техниката. Все пак новините движат пазара, а вълните са следствие.

      Изтриване
  2. Интересна логига вкарваш. Може би обаче аз нещо не те разбрах напълно.Ще ти пиша на лично да ми обясниш подробно.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за цялата серия от статии :)

    ОтговорИзтриване
  4. Интересено виждане на нещата за свързващия елемент между фундаменталния и техническия анализ.

    ОтговорИзтриване
  5. преди време си играех да изследвам колко е периода между 2 пресичания на тренда с различни МА

    ОтговорИзтриване