четвъртък, 2 октомври 2014 г.

СКАЛПИРАНЕ

Не съм привърженик на скалпинга, и не го прилагам често. Но от време на време ми се налага на пожар да излизам от позиция. И може би по време на противоречиви новини е нормално да си извън пазара. Не е здравословно да разчиташ на хазартния момент. Може би точно на това

разчитат големите играчи, с дебел акаунт зад гърба си и малък процент на риска. Само по този начин могат да се оберат сметките на дребните рибки. Това на картинката не е скалпинг. Но излизането му е като по скалпинг.  При скалпинга влизаш за кратко време, част от минутата.  И се ръководиш само от моментното състояние на пазара. Не разчиташ на индикатори или някакви други подсказвачки. А аз в случая бях влязъл преди доста време, но се наложи да изляза на пожар!! И мисля че добре направих.

6 коментара:

  1. Не обичам да скалпирам. Но по някога човек влиза където не трябва, и по най-бързия начин трябва да напусне пазара.

    ОтговорИзтриване
  2. на мен това ми се струва чист хазарт

    ОтговорИзтриване
  3. Не ги владея скалпиранията. Виждал съм хора който само това правят и изкарват доста добри пари. Но те са рядкост и са с много железни нерви :)

    ОтговорИзтриване
  4. скалпирането и доста доходоносно стига да го набараш навреме

    ОтговорИзтриване
  5. Правят се бързи печалби при скалпа, но е и много рисковано.

    ОтговорИзтриване
  6. Скалпирането има един недостатък и той е че се плаща много висока комисионна от натрупания спред, за мен оптимума е да се влиза един път дневно в сделка и да се излиза преди полунощ, така се се избягва и лихвения суап

    ОтговорИзтриване