вторник, 14 октомври 2014 г.

Кофти тръпка

В предишни публикации съм писал за афинитета ми към швейцареца. Но той нещо прекалява с моята слабост към него. Предполагах че съм го хванал яко в мрежата на пазара. Но той се
прави на по-хитър от мене. Значи добре си го   бях хванал от дъното. И му се радвах едно хубаво. Само че той веднъж се разходи на юг. Сега втори път. Моя си е вината че не излязох от върха. Може да видите в предишната публикация по темата. Няма зя сега фундамент за трайно движение на север. Па кой знае. Брадясах дето се вика. Но има вси пак още надежда. Този акаунт съм го заделил за експерименти със швейцареца.


9 коментара:

  1. търпение мисля че си прав да го чакаш да тръгне на север

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и аз си мисля че стратегията е добра и си заслужава чакането

      Изтриване
  2. Ако пак качи над 1.21 мисля да му тегля шалтера. И то по закона на Мърфи ще каче и над 1.22

    ОтговорИзтриване
  3. Аз пък от тази двойка бягам като дявол от тамян.... Но на теб пожелавам успех, колега!

    ОтговорИзтриване
  4. Тук съм го играл юг колега. Незнам как си се излъгал да го вземеш за на север

    ОтговорИзтриване
  5. Освен да ти стиксам здраво палци и да ти пожелая да ти зилязат позицийте , друго не знам какво мога да помогна :)

    ОтговорИзтриване
  6. Най-добре изчакай ще качи до 1.22 до края на годината има си хас.

    ОтговорИзтриване
  7. ами пробвай да хващаш връщането от малко над дъното

    ОтговорИзтриване