четвъртък, 9 октомври 2014 г.

EURUSD


И да проследим какво става на валутния килим. За сега борбата между мецаните и биците е жестока. Все още нямаме изразено надмощие. Мецаните се опитвт да възстановят надмощието си, но за сега неуспешно. Биците оказват сериозна съпротива, но и тяхното надмощие е много

крехко. Борбата е равностойна. Да видим до кога. Кой ще успее да вземе надмщие.
Но да оставим емоционалните отклонения и да погледнем малко сериозно на въпроса.  Действително, тренда катери на север, но всичко е малко трудво. Всяко ново ниво и под въпрос. А не съм чел и фундамента, и има ли някакви признаци за обръщане на тенденцията.

8 коментара:

  1. И все пак, голяма е вероятноста да направим по-дълбока корекция.

    ОтговорИзтриване
  2. Мисля, че е само една корекция преди изспипването към 1.22.

    ОтговорИзтриване
  3. за мен е корекция и че още днеска ще почне да пада

    ОтговорИзтриване
  4. Barclays прогнозира до 1 година поевтиняване на еврото до 1.10 спрямо долара. Така ,че вече ме е страх да играя против долара.

    ОтговорИзтриване
  5. Според мен, движението на еврото е на юг.

    ОтговорИзтриване
  6. Другата седмица ще си покажа :)

    ОтговорИзтриване
  7. Убеден съм, че и тази седмица ще се лута в диапазона 1.2600 - 1.2800:)

    ОтговорИзтриване
  8. мисля че биковете се окопаха добре на тези позиции и боя ше е дълго време тук

    ОтговорИзтриване