понеделник, 27 октомври 2014 г.

Не мога да се възкържа и да пропусна да публикувам поведението на Е/Долар, през призмата на ветрилата на Ган. Картинката е красноречива. Други линии на съпротива и подкрепа не   мога

 да сравня с тези. И какво се получава. Пазарната цена вече е заключена между два лъча. В Прайс Екшъна го идентифицират като равностранен триъгълник. И прилагат схеми на броене на лъчите, съответно пробив на единия. Ако се придържаме към ПЕ, трябва да пробием на юг, демек заланат. И да не забравяме че основния тренд си бе на юг, и върху него идентифицирахме краткосрочен,                                                                                       локален бичи тренд.

10 коментара:

  1. Ще продължа да следя поведението на двойката през призмата на лъчите на Ган.

    ОтговорИзтриване
  2. Интересно виждане имаш на нещата. В момента сигналите са за нагоре , но до кога ?

    ОтговорИзтриване
  3. добра прогноза и добре подкрепена с обяснения

    ОтговорИзтриване
  4. Не ги разбирам ветрилата на Ганн, но с прогнозата ти съм съгласна, колега.

    ОтговорИзтриване
  5. Трябва да се научим да ползваме ветрилата на Ган.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз вече съм на път, но все още се уча
    доста съм благодарен на колегата за постовете му

    ОтговорИзтриване
  7. Много стойностна прогноза и перфектно уползатворяване на Ветрилото на Ган!

    ОтговорИзтриване
  8. Поредната порция Ганг, благодаря за което :)

    ОтговорИзтриване
  9. красноречива е за теб за мен е пълна мъгла

    ОтговорИзтриване
  10. Великолепна прогноза! Благодаря!

    ОтговорИзтриване