понеделник, 27 октомври 2014 г.

Спомняте ли си първата графика. От публикацията на 19.10. Тогава изказах предположението за цикличност на месечна база, и че муувинга и пазарната цена при DAXа се пресичат около 20-23 число на месеца. Да, наистина, и този месец се пресякоха на 24 може би. Което не нарушава закономерноста, а само я потвърждава. Може би трябва да се преориентирам към търговия с ивдекси. Някак си по предвидими ми се струват. Все пак се влияят от икономическите показатели на една държава само. Хвърлих едно око и на SP500, SPI200, Nikkei,   Dow Jones. И там е същата картинка, но не съм се задълбочавал.



9 коментара:

  1. Може би ще трябда да се преориентирам към индексите.

    ОтговорИзтриване
  2. Колега интересна публикация. Нямам какво друго да кажа. Аз лично не ги разбирам много тези индекси.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Запознай се с тях. Не е голяма философия.

      Изтриване
    2. Знам, но нямам време да се уча тепърва индекси.Аз играя на предчувствие ,графики и новини.

      Изтриване
  3. От индексите единствено дакс съм склонна да търгувам......

    ОтговорИзтриване
  4. Е на тези индекси разчитаам и аз и са еденици случаите когато са ме подвели.

    ОтговорИзтриване
  5. Евала за закономерността която си видял, много хубаво ще е да си ги и отиграл :)

    ОтговорИзтриване
  6. немога да търгувам нещо на което незнам как му се образува цената

    ОтговорИзтриване