четвъртък, 16 октомври 2014 г.

EURUSD

Продължавам разсъжденията си за успешното ползуване ва Moving Average 504 в техническия апализ при валутната търговия. По принцип, муувинга е следствие, пост фактум, резултат от 

  движението на пазара. Та какво виждаме на графиката. Пълзящата средна се е явявала съпротива. След успешното и преодоляване, тя започва да се явява вече като подкрера спрямо пазарната графика. Аналогично поведение виждаме и при кабела. Така че не е за подцевяване корелацията между пазарната цена и МА504.

9 коментара:

  1. На какъв таймфрейм ползваш МА 504? Не е ли много голяма? Аз ползвам ЕМА 89 и ми е много удобно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само на Н1. Даваш ми тема за следващата публикация. Ще го обясня подробно, макар че вече съм го правил мисля.

      Изтриване
    2. Най-добре ако питаш мен го обясни подробно в някоя от следващите ти публикаций.

      Изтриване
  2. Аз не ги ползвам, а май трябва ..

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен много ми харесва тази МА504 :)

    ОтговорИзтриване
  4. И аз я използвам ама не се доверявам само на нея

    ОтговорИзтриване
  5. Хубав анализ МА504 много често ми дава правилните насоки.

    ОтговорИзтриване
  6. съобразявам се с тези индикатори защото дават добра представа за свръх закупеност и свръх продажби

    ОтговорИзтриване