неделя, 19 октомври 2014 г.

В отговор на някой коментари 

Става въпрос за МА504 и на кой фрейм. На няколко пъти споменавам, на Н1. Какво всъщност е плъзгащата средна, и какво представрява тя. Тя е производна на основната графика, и предспавлява средна стойност за последните 504 бара, или свещи, или както искате го наречене. Защо 504?? Много просто, 504 бара по 1 час, това са 21 работни дни по 24 часа.         Колкото работи форекса. Или един  календарен месец!! Ако избеpем М30, първата графика, плъзгащата средна трябва да ни е МА1008!! А ако изберем зя работа Н4, МА126. Третата графика. Ако минем на дневна, муувинга става МА21!! Четвъртата графика.  И остава някой да ахне:"Ами че те всички са еднакви. Че еднакви ще са. Няма друг начин!!  На следващия въпрос, защо търся месец?? Елементарно Уотсън!! Че те всички основни новини по фундамента излизат по веднъж месечно!!  И има голяма вероятност да се провокира цикличност на пазара!! Тя се наблюдава. Избрал съм DAXа, щото той се влияе основно от новините от Германия. И много лесно идентифицираме тази цикличност. Последната графика. Винаги около 20-23 число на месеца, двете графики се пресичат. Че дори имаме и почти месечна тенденция на движение на цената!! Отделните връхчета и дъна, дето постоянно назъбват графиката, това е отражение на ежедневната лента с по-маловажни новини, дето изтичат от Германия. Като цяло, потока от новини формира движението, било то на север или юг.
По същия начин, може да се търси цикличност на седмична база, на тримесечна, шестмесечна, и кой както си реши.
Сега и аз да задам един въпрос. Нека някой, така аргументирано да ми обясни за МА89. И аз съм чел някой неща за нея, но нещо не ми пасва.
М30, МА1008
                                                                                 
   Н1, МА504
                                                           







Н4, МА126 
                                                           





8 коментара:

  1. Благодаря за подробното обяснение за МА504 :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да и аз доста съм доволен от този пост
    мерси колега

    ОтговорИзтриване
  3. Супер благодаря много за подробното разяснение!

    ОтговорИзтриване
  4. Обичам да коментираме такива нюанси от търговията повече от текущия пазар. За текущия пазар всеки си има своя формула.

    ОтговорИзтриване
  5. Това е много интересно разсъждение, никога не бих погледнал от тази гледна точка. Планирал съм си декември когато ще излизам отпуска, и ме затрупа снега да се занимавам подробно с изследването на СМА от 5 до 504 както и от комбинации на всяка със всяка. Идеята ми е да направя нещо много дефиниционни области с възможни и невъзможни нива

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за подробното обяснение за МА504.Обяснил си го доста добре ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотен урок направи колега.

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря за разясненията, колега!

    ОтговорИзтриване