сряда, 1 октомври 2014 г.

Експерти

Искам да провокирам една тема за ползуването на роботи. Програми, които заместват трейдера и успешно отварят и затварят позиции. Много е дискутирано по въпроса. И много ботове постоянно се рекламират във форумите. Аз лично до сега успешно съм ползувал само един експерт. За рейндж при швейцареца. И може би отново е време да го включа. От много месеци швейцареца не е бил на такива ниски нива. Поведението му е повече от прилично. Изискването е само, валутната двойка да е в рейндж.  Ако има колеги дето успешно се занимават с експерти, няма да им се разсърдя да споделят опита си. 

8 коментара:

  1. Хубаво е да се измисли един печеливш експерт, вакар и 5 долара на ден да снася. Ама надали!!

    ОтговорИзтриване
  2. Патила съм от роботи. Честно казано, не ща и да чуя за тях.

    ОтговорИзтриване
  3. Безплатни роботи не вършат работа.

    ОтговорИзтриване
  4. Не бих се доверил на тези ботове..

    ОтговорИзтриване
  5. Става, но има една малка подробност, че всеки робот трябва да с енаглася о тврем ена време - или казнао по друг начин сега печели и ти не знаеш до кога ще печели. Дали няма да почне да губи другия месец и прочие дилеми.
    Когато почне да губи си иска нови нстройки. Поне не съм видял такъв който да не иска . Но там играта е друга - да сложиш малко пари - да направи няколко удвоявания и да вземеш парите и да сложиш пак началните праи и така докато печели. Спре ли да печели, почват пак мъките по насторйки и пренаписване :)
    Това е с две думи - много труд по проби и тествания и анализи -> много пари ако ти издържат нервите да го оставиш да вършее.

    ОтговорИзтриване
  6. по добър от човека няма
    и аз съм против тези роботи

    ОтговорИзтриване
  7. Никога не съм ползавал услугите на робот.

    ОтговорИзтриване
  8. Това е любимата ми тема, още повече че ми е по специалността до голяма степен, не използвам автоматични експерти, но си пиша и ползвам софтуер който дава прогнози. Одавна използвам само този подход и съм спрял да използвам стандартни индикатори

    ОтговорИзтриване