сряда, 29 октомври 2014 г.

Търговия по Big gog

Вчера ми се видя удачно и направих една сделка по голямото куче. Както напусна бокса и аз му ковнах една дълга. Но по едно време ме изнерви и аз и теглих шалтера. Прекалено мудно се движеше и реших да  не  рискувам. Но както виждаме, по време на  американската сесия двойката е ускорила темпото и  аз съм пропуснал добър профит. Мисля че по удачно би било частично затваряне. Да речем половината от позицията, така че ако пазара реши да се върне и удари стопа, да си гарантираме поне излизане на нула, без загуба от сделката. А ако не бъде ударен стопа, то другата половинка от обема да реализира профита, както е било вчера. На следващата графика е днешния пазар. Имало е удачен вход, само дето аз не бях в офиса. И картинката е аналогична на горната.Само дето пазара се връща и би чукнал стопа ако имаше отворена позиция.



7 коментара:

  1. При двойките с йената има по висока волатилност, и плизавено по тази стратегия гарантира макар и не много висок, но постоянен доход.

    ОтговорИзтриване
  2. тази страегия има доста капани така че внимавай

    ОтговорИзтриване
  3. аз не съм много запознат ,
    но знам че има уловки

    ОтговорИзтриване
  4. Стратегията ми е позната и смея да твърдя, че е доста добра!

    ОтговорИзтриване
  5. Ако трябва да съм честен, то си признавам че не знам имената на различните стратегии и сег акато чета статията и си казвам"ама това така ли се казвало бе" . Благодаря за ограмотяването и за това, че за новобранците ще е от полза :)

    ОтговорИзтриване
  6. а как определяш нивата на горната и долната зона?

    ОтговорИзтриване
  7. Хм, интересна стратегия! Ще я разуча и тествам.

    ОтговорИзтриване