сряда, 20 август 2014 г.

Формации от свещи 2

Продължавам с формациите от свещи. Формациите по принцип са трендобръщащи. Важно е да хванем на време обръщането на тренда. И съответно да влезем къси от връх, или дълги от дъно.
Формацията е свещ с голямо черно тяло, която поглъща малкото бяло тяло при възходящ тренд.

При тази формация имаме свещ с бяло голямо тяло, последвана от свещ с малко черно тяло, което е в рамките на тялото на бялата свещ.
Това е формация от три свещи, като първата е с голямо бяло тяло. Втората е с малко тяло, което може да бъде бяло или черно, и между двата дена има "gap", прозорец. На третия ден се образува черна свец, при която цената на затварянето е в тялото на бялата свещ, от първия ден.



11 коментара:

  1. Ще започна да ги ползвам по-често тези свещи.

    ОтговорИзтриване
  2. Винаги ми е интересно да чета за свещите, колега. Познаването им е нещо много ценно.

    ОтговорИзтриване
  3. и аз мисля да ги вкарам в стратегията си

    ОтговорИзтриване
  4. Ако не да се работи по свещите, то поне да не се работи срещу тях. Пак е стратегия!!

    ОтговорИзтриване
  5. Найстина много интересна стратегия. Въпроса е обаче дали работи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай я, при мен дава добри резултати засега :)

      Изтриване
    2. Ми ще я пробвам тези дни. Щом толкова хора казват ,че върши работа значи найстина работи.

      Изтриване
  6. обърнете внимание при свещите че в 80% от случаите опашките са по къси от телата аз така открих първата ми печеливша стратегия

    ОтговорИзтриване
  7. Абе дават резултат свещите, спор няма.

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря за втората част, двете са доста полезни статии :)

    ОтговорИзтриване
  9. това е много полезна информация и ще я имам в предвид при изготвяне на статегийте ми

    ОтговорИзтриване