четвъртък, 21 август 2014 г.

Ежеднавен коментар поведението на EURUSD

Да се върнем отново към валутната днойка EURUSD. Виждаме какво влияние може да окаже едно локално дъно., и да се опита да я откъсне от мечия сценарии. сценарии. Как, и на какви принципи Ган е определил влиянието на тези върхове и дъна. Как е успял с точност да прогнозира голямата депресия през 1929 година, а и ред други глобални икономически събития. Можем само да гадаем.
Факт е че валутната двойка напусна гравитацията на бичето ветрило.

Но да хвърлим едно око и на моето петолиние-многолиние, строено по "опорни точки".
Ооо, богове!! Какво виждат очите ми. (би възкликнал професор Вучков).


11 коментара:

  1. Интересно, да видим развитието при тази двойка.

    ОтговорИзтриване
  2. да моята графика с низходящият канал е подобна но малко ме притесняват индикаторите RSI е в долната част но все си мисля че още е рано за обръщане на тренда

    ОтговорИзтриване
  3. Е, ти съвсем ме обърка, колега... Петолиния, ветрила... Признавам, не го разбирам този анализ...

    ОтговорИзтриване
  4. Важното е купона да е пълен! И положението да е под контрол.

    ОтговорИзтриване
  5. Интересен анализ. Та за неразбралите сега на каде сме, нагоре или надолу?

    ОтговорИзтриване
  6. Ще има да четем преди да разберем този анализ. :)

    ОтговорИзтриване
  7. ебе важното е че посоката е надолу

    ОтговорИзтриване
  8. аз ще го зарязвам форекса ако така продължава с тея мудни движения

    ОтговорИзтриване
  9. Проф. Вучков ми е преподавал.... :D

    ОтговорИзтриване