понеделник, 11 август 2014 г.

EURUSD, анализ

Двойката нормално направи импулс на север. Но стигна само до диагоналната на горното мечо ветрило. Реиндж в обсега на правата, и може би ще върне пак в изходна позиция. Трябва да я гледаме под лупа.
Интересно е поведението и в мечото ветрило, от последното локално дъно. Заслужава си да се следи в следващите часове и дни. Възможно е да даде начало на ново движение на север. Има влияние на това дънце върху движението на пазара. Наша работа е до поставим цялата тази информация на везните.


9 коментара:

  1. Успешна нова седмица на всички. Още не съм гледал календара, че ми е доста натоварен деня. По принцип, в понеделник, чак по време на американската сесия се активира търговията. А и аз не бързам.

    ОтговорИзтриване
  2. Четвърта вълна по Елиът, колега. Аз поне очаквам едноседмичен рейндж.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. до четвъртък другата седмица ше клатим тука. После може да почне да мърда по малко

      Изтриване
  3. Колега не се заблуждавай с тези лъжливи движения на север. За мен лично пътя му е на юг. Но ще видим де, нищо не е сигурно на пазара.

    ОтговорИзтриване
  4. Ще се колебае нагоре надолу известно време.

    ОтговорИзтриване
  5. и аз съм на мнение че двойката ще пада още и ще достигне нови дъна

    ОтговорИзтриване
  6. започва колебливо но до края на седмицата чакам изненади

    ОтговорИзтриване
  7. Технически погледнато е за надолу.

    ОтговорИзтриване
  8. Много ми харесват нивата които излзиат от тези ветрила :)
    Благодаря за информацията :)

    ОтговорИзтриване