понеделник, 18 август 2014 г.

Коментар поведението на EURUSD

В първия работен ден на седмицата, фундамента не предлага нищо интересно. Може би за туй и поведението на валутната двойка бе доста флегматично. Все пак, имаме едно движение, посока мечия диагонал на ветрилото. Дори към момента го пробива успешно. За сега се настройваме, че валутната двойка остава под действие гравитацията на мечките. Но това не изключва бичия сценарии.  Най-малкото, консолидацията продължава. Поне за сега. Но какво да очакваме по това време на годината.


Може би трябваше да коментирам гапа при кабела. Макар че към момента, пазара развива сценария на 20%, когато не изпълнята очакваното движение.

7 коментара:

  1. според мен мечките ще са по активни и през нощта и ка имаме спад който ще продължи през цялата седмица

    ОтговорИзтриване
  2. Аз започвам да си мисля, че корекцията ще се ограничи до 1.34 и кой знае защо ми намирисва, че по-бичи от този сценарий няма да видим...

    ОтговорИзтриване
  3. За сега 1.3350 е коравата подкрепа. От нея зависи дали ще се совнем на юг.

    ОтговорИзтриване
  4. Сега в 15:30 ще излезнат доста интерсни новини който няма как да не се отразят на движението му. Според мен ще има движение и в двете посоки. С нетърпение чакам да видя какво ще стане.

    ОтговорИзтриване
  5. Мечият сценарий се оказа единственият и верният, което ми донесе и добра печалба.

    ОтговорИзтриване
  6. абе фундамента не предлага ама прегледай прогнозите докрая на седмицата те дават насоката за понеделник винаги

    ОтговорИзтриване
  7. Кабела ми е тъмна Индия .... , но благодаря за статията :)

    ОтговорИзтриване