четвъртък, 14 август 2014 г.

Пин-бар, елемент от прайс екшъна

Пин барът, или свинската опашка, е едно лъжливо движение, шип в идна от посоките. Много трейдери го ползуват като елемент от прайс екшъна. А прайс екшъна е стратегия, основаваща се на поведението на баровете.
В зависимост каква конфигурация барове имаме, вероятноста, цената да поеме определена посока вече е над 50%, достатъчен сигнал за отиграване на позиция.



В случая, пин бара е надежден сигнал, но все пак, не е лошо да се ползува и някоя друга подсказвачка.





10 коментара:

  1. Прайс екшъна е стратегия с доста добри показатели. И много трейдери прилагат само нея.

    ОтговорИзтриване
  2. Много полезна тема си подхванал, колега! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм я ползвал тази стратегия, ще я разгледам, но не ми изглежда много надеждна.

    ОтговорИзтриване
  4. интересна стратегия не съм я ползвал но ще се запозная по подробно с нея

    ОтговорИзтриване
  5. доста интересна стратегия, аз също не съм я послзвам , но ще започна да я следя отблизо.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за разяснението :)

    ОтговорИзтриване
  7. Чел съм доста по темата, но не търгувам по този начин.

    ОтговорИзтриване
  8. да и според мен ти трябва още нещо допълнително за да можеш да бъдеш печеливш

    ОтговорИзтриване
  9. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  10. Наблюдавал съм го този ефект, имайте предвид че той се образува обикновено при волатилен пазар и следващият го бар също може да се изроди в пин и в двете посоки

    ОтговорИзтриване