понеделник, 25 август 2014 г.

EURCHF


Много интересна валутна двойка. Преди време Швейцарската Централна Банка взе едно много интересно решение. Сложи праг на поскъпването на швейцарския франк. И на ниво 1.20, автоматично Централната Банка пускаше печатницата, и заливаше пазара с франкове. Нивото 1.20 стана бетон. Вижда се на графиката, как е вървяло с месеци в права линия. Първите месеци, за редовите трейдери, това бе златна мина. Щото и керито бе в полза на биците. Отваряш макс, възможни позиции, и всеки ден от лихвения суаап капеха доларчета. Само че брокерите се усетиха, и го направиха и в двете посоки отрицателен. Постепенно всички загубиха интерес към франка.Двойката се качи почти 6 фигури на север. Но последните месеци и дни, виждаме поскъпване на франка, и доближаването му до нива под 1.21. какво ли ни очаква в бъдеще. Предстои да видим.


7 коментара:

  1. Има и още един тънък момент при тази двойка, дето не съм описал в публикацията. Много успешен експерт при ниска волатилност може да се прилага. Но когато дойде удачния момент, няма да пропусна да публикувам подробности.

    ОтговорИзтриване
  2. Спомням си го това време, но аз не бих рискувал да вляза ол ин

    ОтговорИзтриване
  3. Пропуснал съм го този момент на тази двойка . Получило се интересно.

    ОтговорИзтриване
  4. доста интересно тази двойка не съм я следил но си заслужава вниманието

    ОтговорИзтриване
  5. мога да се включа дълъг на 1,2010-1,2020

    ОтговорИзтриване
  6. Значи си е оферта ако падне под 1.2020 да се влиза смело с дълги.

    ОтговорИзтриване
  7. С вмешателлствата на ШЦБ ми се е отщяло не да търгувам, но дори и да следя тази двойка. Признавам, че ако не ми беше обърнал внимание, така и нямаше да я погледна, колега.

    ОтговорИзтриване