понеделник, 22 септември 2014 г.

Гимнастика на мозъка(2)

Искам нагледно да демонстрирам какви са възможностите на споменатите от мен стратегии в предходната публикация. Макар че последния ден не е много убедителен. В лилаво съм оцветил една от къщичките на голямото кученце. Настроил съм индикатора от 08.00 до 09.45 часа българско време едната къщичка, баш преди отваряве на европийската сесия, и  съответно 15.45 българско време, за американската сесия. Останалото вече е нерви и търпение,



кучето, съответно цената да пресече синята или червена граница. Някой трейдери слагат 3-5 пипа над/под границата ордера, за да се застраховат от лъжлив пробив. Но според мене това е излишно. Най даштни по тази стратегия са кабела, паунд/йена, евро/йена и производните им. 
След като цената напусне бокса,  казано по грамотно, вариянтите са дава. Подвижен стоп, или ръчно, периодично да местим стопа в плюсовата зона, по собствена преценка.
.

8 коментара:

  1. Отговори
    1. С доказано положително математическо очакване.

      Изтриване
  2. Познаването на множество от стратегия е силно оръжение за един трейдър.

    ОтговорИзтриване
  3. Трябва да го пробвам и аз този метод:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и на мен ми изглежда доста интересен този метод

      Изтриване
  4. Доста интересно колега. Браво за статията, много ми хареса..

    ОтговорИзтриване
  5. е на тва не му ли викаха 2b модел?

    ОтговорИзтриване