вторник, 16 септември 2014 г.

Cl(Петрол)

Петрола не сме го коментирали. По принцип, на форекс платформите се търгуват фючърси на петрола. И на някой платформи е указано датата на изтичане на доставката. Дори има и по няколко актива на петролния фючърс, с различни дати на доставка. Друго характерно за петрола е зависимостта му от политическата конюнктура, не че другите инструменти на са и те зависими в някаква степен. В момента, независимо от кризата около Украйна, санкциите срещу Русия, имаме едно снижение на цената. В по-мирни времена, цената е била значително по-висока. Може би тук се намесва и другия фактор, на манипулация от страна на спекуланти, брокери, фондове, все играчи на големия пазар!


9 коментара:

  1. Понякога търговията с петрол е доста рисковно занимание. Често нарушава познатите ни правила на движение. И доста позиции е занулил.

    ОтговорИзтриване
  2. доста съм далеч от този инструмент но и аз така съм чувал че с вниманието трябва да ти е на 100 %

    ОтговорИзтриване
  3. Много добре представяш нещата в анализа си. Продължавай все така за напред

    ОтговорИзтриване
  4. И според мен цената на петрола е много лесно манипулируема, затова и напълно съм се отказала да го търгувам. Но статията ти за петрола е много интересна, колега!

    ОтговорИзтриване
  5. Както и аз стоя на страна от златото и петрола, но пък ми е интересно да науча повече за тях.

    ОтговорИзтриване
  6. Много се спекулира с петрола, затова и аз стоя настрана.

    ОтговорИзтриване
  7. Гледам че продължава да пада петролът. Четох една конспиративна теория, че Вълците от Уолстриид, се опитват да фалират Русия чрез нискат ацена на петрола. И дори имаше някакви изчисления че цена под 90долара за барел и бюджета на Русия "отивал на кино" :)

    ОтговорИзтриване
  8. има свръх производство в момента, но като цяло пък долара се вдигна много и му компенсира поевтиняването

    ОтговорИзтриване