понеделник, 29 септември 2014 г.

Голд


Намираме се около ключево ниво, 1200 долара за златото. Ще преодолее ли голда и тази подкрепя, или ще обърне посоката. Да не забравяме че жълтия метал стига цени  около 1900+, 
малко под 2 бона за тройунция. Но тогава момента бе повече спекулативен, излишно надуване на балона на цената.Според мен цената няма да падне под 1200 долара. Все пак голда си е най-твърдата валута, и валутата убежище в трудни времена. Макар че сега времената не са много трудни за европейската и американска икономики. Индикация да това е и консолидацията в която навлезе през последните дни. Дали големите спекуланти ще почнат да се запасяват с дълги позиции от тези нива. Все пак те влизат за следващите няколко години, а не като нас за минути или часове в най-добрия случай. Времето ще покаже.
.

10 коментара:

  1. Лъч D на триъгълника би трябвало да завърши на 1190. Ако е триъгълник, разбира се....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не изключвам от психологично гледна точка, да направи фалшив пробив, колкото да обере стоповете на дребните играчи. Дори и до 1980-70 да направи шип, и да отлети на север.

      Изтриване
  2. засега ще изчакам да огледам нещата и аз се страхувам от малък пробив

    ОтговорИзтриване
  3. Няма да преодолее подкрепата.

    ОтговорИзтриване
  4. Интересна публикация колега. Аз не се занимавам със златото. Много ми е съмнително и непредвидимо

    ОтговорИзтриване
  5. Златото винаги си е било луда работа. По мое скромно менние скоро ще промени дългосрочно трендът. Но не съм точен във времевите прогнози за съжаление. Ще напраив някакво дъно и след това тръгва бавно и славно на горе :)

    ОтговорИзтриване
  6. Не го търгувам златото аз за много занулени сметки съм чувал при него :)

    ОтговорИзтриване
  7. Аз съм на мнение че докато долара поскъпва златото и петрола ще падат

    ОтговорИзтриване