петък, 5 септември 2014 г.

GBPUSD

Връщам се към една забравена от време оно графика. Това бе още от възходящото движение на кабела преди месеци. И съответното Фибоначи на дневна. Защо се връщам. В обсега сме на ключево ниво. И е нормално да ударим на подкрепа. Известно време да порейнджим, или корекция да формираме. При възходящия тренд, ясно личи съпротивата около тези нива.Тук е мястото и който е в къса позиция, да излезе. Не е приятно да коригира на север, и да загуби човек стотина пипса.


9 коментара:

  1. Нивата по фибоначи ми е една от любимите играчки.

    ОтговорИзтриване
  2. Да аз съм с дълги вече, даже мисля да ги оставя през уикенда.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз не ползвам този инструмент - фибоначи за анализ. Трябва да се запозная по-добре с него.

    ОтговорИзтриване
  4. Според моите инструменти за анализ мощната подкрепа е 200 пипса по-надолу... Но ще видим, може и да не съм права...

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за предупреждението да се внимава с тази валутна двойка :)

    ОтговорИзтриване
  6. и аз си мисля че е време за корекция

    ОтговорИзтриване
  7. Тук предпочитам нисходящ сценарий. Валутната двойка паунд долар продължи инерцията си надолу през изминалата седмица, като направи дъно на 1.6277 и гап надолу по-рано днес, удряйки 1.6165.

    ОтговорИзтриване