вторник, 23 септември 2014 г.

Може би

И отново съм настроен на позитивно мислене. Една идея ме преследва от няколко минути. Макар че емоциите не са полезно нещо нън форекса.
С две думи, очаквам валутната двойка да атакува отново МА504. Муувинга , или каката, дет му казваме. Нормално е при тади ситуяция. Виждаве как на няколко пъти прави опит за пробив. Целува го, и се оттласва на 150-200 пипса. Красиво е да вземещ на позиция по толкоз гущира. Един стоп, сложен на подходящо масто би ни гарантирал, че ако пазара излезе от очакваната от нас схема, загубата ни би била в рамките на нормалнто, е не би ни заболяло толкоз много.
Успех на всички, дето ще приложат подобна стратегия в спекулата си.





Ай лека. До утре!!

9 коментара:

  1. Интересно! Аз никога не съм наблюдавала МА 504. Гледам само ЕМА 89. Ще взема да опитам и тази линия...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гледам МА504 на Н1. 504 часа, това са 21 работни дни по 24 часа. Или месец. Та гониш с нея средно месечно отклонение. Нормално е в рамките на месец, валутната двойка да направи 200-300 пипса отклонение.

      Изтриване
  2. Често казано, не съм играл такава стретегия, тъй като не я смятам за много надеждна.

    ОтговорИзтриване
  3. не съм се оглеждал от този ъгъл нещата но ще се постарая и от тази гледна точка да ги видя

    ОтговорИзтриване
  4. Инресна позиция си заел.. Успех и на теб с тази стратегия ,аз не бих и се доверил обаче..

    ОтговорИзтриване
  5. забелязал съм че като се подведа по тея стратегии печеля максимум 1-2 пъти и после боли много

    ОтговорИзтриване
  6. С интерес ще я пробвам на демото.

    ОтговорИзтриване