петък, 26 септември 2014 г.

Направо съм бог!!!                   

Напаво съм бог! Кой го може като мене. Да влезеш дълъг от върха, и да излезеш от дъното. Не знам случвало ли ви се е. Но на мен вчера се случи. Все пак, всеки трейдер трябва да е готов
и за подобни емоции. И най важното да не се срамува от грешките си. А да ги признава и търси решението им. Най важното нещо е да виждаме грешките си. Значи имах вчера отложена, недогледана. Очаквах на кръгло число, около 50 да направи обръщане. И най спокойно гонех други задачи, без да гледъм платформата. Когато я видях, вече бе достатъчно късно. Поставих стоп малко под 00, но сигурно е бил доста близо, че пазара ми го е ковнал!! Съдба!

10 коментара:

  1. Има и такива дни в живота на трейдера!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Евала колега , все така да ти върви по вода. Приятни почивни дни , но с това леко дъждовно временце пак ще дремем по компютрите.

    ОтговорИзтриване
  4. Браво колега, този номер съм го правил ама наобратно :d

    ОтговорИзтриване
  5. браво и от мене колега и дано ло често се радваш на такива емоции

    ОтговорИзтриване
  6. Е, не! Не може да бъде! Кажи, че се шегуваш, колега, моля те!

    ОтговорИзтриване
  7. случвало ми се е ама и много пъти ми се е случвало и със стоповете така :)
    и тва е щото вадя статичстически извадки и ги изчислявам със точност до 5-ти знак

    ОтговорИзтриване
  8. Браво много добро представяне!

    ОтговорИзтриване