четвъртък, 11 септември 2014 г.

EURCHF(продължение публикацията "кърти мивки")


За какво иде реч. Значи в публикацията предложих схема по която с отложени ордери през 5 пипса, в посока бариерата 1.20, да се преследва евентуалното дъно. По желание, и според възможностите, всеки който желае, може да се слага ордерите през 2, или на всеки пипс. Другото дето предложих, е, обема на ордерите да нараства в посока бариерата. Само че аз не го спазих това условие. И друг пропуск направих, че затворих някой позиции. Просто се изкуших и ги кеширах.
Какъв е резултата към момента. С увереност мога да кажа, че съм си хванал едно красиво дънце с дълга. И то не една, а няколко. Сега целта ми е да качи поне над 1.22. Па кой знае, пазар!!



9 коментара:

  1. За сега очакванията ми се потвърждават. Този акаунт съм го заделил специално за този експеримент.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. дано пожънеш успех с тази стратегия и да я развиеш и за други валути късмет

      Изтриване
  2. Да може би още ще върви нагоре тази валутна двойка.

    ОтговорИзтриване
  3. Интересна система разиграваш.

    ОтговорИзтриване
  4. Ей тая двойка хич нямам мерак да я търгувам. Обаче ти пожелавам успех, колега!

    ОтговорИзтриване
  5. ами успех със стратегията " кърти мивки"

    ОтговорИзтриване
  6. Доста интересна стратегия, но дали е успешна трябва да изчакаме и да видим. Но дори и да проработи веднъж не означава ,че ще носи успех всеки път.

    ОтговорИзтриване
  7. а колко пъти последния месец е стигала двойката забраненото дъно?

    ОтговорИзтриване
  8. Пак ти пожелавам успех със стратегията :)

    ОтговорИзтриване