неделя, 7 септември 2014 г.

EURUSD  Ветрила на Ган

Бях поизоставил темата известно време. Просто нямаше нищо интересно което да заслужава коментар. Валутната двойка просто се движеше във и около формирания канал от двене мечи ветрила. Но последните дни стана едно красиво изсипвани на двойката.
Не можем и да очакваме друго развитие докато не формира ново дъно, достатъчно мощно че да окаже влияние на поведението на двойката. Все хак, при всяко ново дъно си инсталираме бичето ветрило, което да ни подскаже евентуално бъдещо движение на инструмента.
Което правя и в момента.
Пропуснал съм със цветно кръгче да покажа какво очаквам, но то е ясно като бял ден. Предполагам пазара ще излезе и от това ветрило, и ще продължи на юг, но аз съм длъжен да го държа на мерник.

9 коментара:

  1. Ветрилата на Ган са добър инструмент. Жалко че е малко инфото за тях, и трябва сами да проучваме възможностите им.

    ОтговорИзтриване
  2. Прочетох един материал за ветрилата на Ган. Сега като гледам графиките ти и се чудя, линиите не трябва ли да се чертаят под фиксиран ъгъл. И ако не , от кое зависи.

    ОтговорИзтриване
  3. Дали ще качва? Третата вълна обикновено е доста устремна, а по всичко изглежда че не е приключила...

    ОтговорИзтриване
  4. не съм много запознат с вълните но и аз си мисля че третата вълна не е приключила

    ОтговорИзтриване
  5. аз мисля че не е приключило падането

    ОтговорИзтриване
  6. Споделям мнението ти. Много добра статия, добре си обяснил всичко. Дано само да тръгне в нашата посока

    ОтговорИзтриване
  7. Хубав инструмент е наистина ветрилото на Ган, в повечето случаи дават доста правилни насоки.

    ОтговорИзтриване
  8. ти ползваш ли гън в реалната търговия?

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря за анализа по ветрилата на Гнаг :)

    ОтговорИзтриване